Vlogga/Instagram

Hej igen kompisar!
Så.. jag har tänkt lite, och jag känner att detta med bloggandet går hur segt som helst.
Jag önskar att jag kunde byta design osv.. men asså, jag har kämpat hur mycket som helst för den designen jag har nu.. Och om jag försöker ändra och sabbar det.. det går inte att få tillbaka så lätt.
Men jag vet inte än, ska se om jag kan hitta några snygga designer någonstans, och sedan sätta lösenord på bloggen.. så ni inte kan se hur bloggen ser ut förrän jag är klar, men det finns såklart en nackdel.. Jag kan glömma av att ta bort lösenordet igen. Och jag vet inte, kanske jag fixar en blogg som jag skriver på undertiden, och sedan tar bort när jag är klar, Don't really know what to do to be honest..
 
I alla fall, dit jag ville komma under detta inlägg var, att jag känner att jag låtsas att Instagram är min blogg, men varför jag gör det, är för att det är lättare att lägga upp bilder direkt från mobilen, istället för att ta fram massa kablar osv.. Visst, jag kan skaffa blogg.se appen, men min mobil har inte tillräckligt med plats på minnet för att det ska fungera. 
OCH, det andra jag ville ta upp var att jag kanske ska börja med att vlogga istället! För er som inte vet vad det är, det är typ som att blogga, fast i en video.. Och det verkar så mycket roligare att prata med er face to face istället genom text. Och jag har ju precis skaffat en grymt bra kamera, som filmar i HD (1080p) osv.. Såå.. I don't know. We'll see I guess.
 
Men nu vill jag veta, vad tycker ni om allt? ((om det finns nåt att tycka..)) Uppskattar verkligen om ni hjälper mig med min bloggkris! (haha..)
 
Titta här... Det längsta inlägget jag har skrivit på länge.. och det är om hur kasst det går för min bloggning.. Ironiskt.


Jo, det sista jag vill säga är, att jag har också tänkt att börja blogga/vlogga på engelska... Just för att.. Jag vet inte.. Jag gillar det engelska språket mer än svenska.. för att.. det är badass..?
Nej, men seriöst, jag tycker det är roligare att prata/skriva på engelska.. Fast i och för sig.. om det ska vara på engelska kör jag nog på vloggning.. eftersom då behöver ni inte få rådamp på mina underbara slarvfel :3
 
Jag hoppas att ni inte tyckte att detta inlägget var FÖR konstigt.. Men kommentera vad ni tycker om min lilla, 'situation'. 
 
Ha det bra! <3
 
//Victoria


Hej! Vi på Snark AB tycker att du ska delta i vår senaste undersökning om hur folk snarkar i videobloggar! Låter detta intressant?
Frukta inte! Gör en videoblogg om snarkningar så tar vi kontakt med dig snart!
MVH Snark AB

Svar: Detta ska jag skriva upp. Tack för att du kontaktar mig, väldigt intresserad av detta.
Victoria Svensson

2013-03-24 // 19:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback