Ridningen

Hej allihopa! Vet att jag inte uppdaterat sedan.. jag vet inte ens..
Ridning var det i måndags! Skulle egentligen ha Freddy, men han skulle inte gå med, så då fick jag sno någon annan tjejs häst (tjejen går i våran grupp, men hon var inte där just den dagen). Så då hade jag Asterix! 
Det kändes som värsta stora skillnaden att gå från Lisen till honom.. Han var så liten ;) Men det var roligt att rida på honom igen.. Fick ett litet ryck när vi skulle fatta galopp från skritt, då det blev en liten spark bakåt! Men annars tyckte jag det gick jättte bra!
Eftersom jag inte kan rida honom nästa måndag, har jag fått en ny häst. Ett sto, ett fläckigt sto. Kan ni gissa vilken det är?
Haha, svårt var det va? xD
I alla fall.. det ska bli jätte roligt att rida på henne igen!
 
Ska åka till stallet på lördag! Hoppas verkligen att jag får rida LisenFisen, ↑ Nancy, eller Yatzy!
Ska försöka så gott jag bara kan att uppdatera er på vad som händer osv.. 
 
Ha det bra! <3


Vad kul det låter:) hoppas det gick bra när Asterix gjorde bakut:) men ses på lördag kram Isabella

Svar: Haha, det gick jätte bra! Vi ses! <3
Victoria Svensson

2013-03-20 // 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback