Prao

Japp, igår tror jag det var, fick jag svar på ett av mina många prao förfrågningar. Det stod att jag var välkommen dit på praktik! Och vart var det? Jo, på Åby Travskola i Kungsbacka :DD 
Man ser Gustavsgården därifrån xD
Men ser jätte mycket fram emot det! Fått tiden 8-16, och arbetsuppgifterna; Hästskötsel, Träning & Ridning. 
Vet inte vad träningen innebär, kanske körning..? :DDDD
Ska bli skit kul, en av dom sötaste Shettisarna finns där också.. NonStop <3
MAAHHAHA, AJ AM SO EXCITED.
 
Aja, ska dra nu innan jag flippar ut!
Älskar er <3
 


Gud vad kul det låter!
Och vad mysigt det ser ut:)
Hihi kanske ser du mig vinka någon gång om du är på Kungsbacka ridhus och jag på gustavsgården:)
Kram

Svar: Haha ;P
Victoria Svensson

2013-03-09 // 06:52:23
» sanna

Stallet ser jätte mysigt ut ju :o

Ni glömmer väl inte av att anmäla er till tävlingen?? har ni inte gjort det, så gå in och gör det NU! :D

http://stallsackum.blogg.se/2013/march/glom-inte-av.html

2013-03-17 // 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback