men skämt osido..

Var ju i stallet igår, där jag fick mig en liten chock.
Var ju helt säker på att jag skulle rida Nancy, och var faktiskt väldigt taggad.. Men va står det på listan när jag kommer till stallet?
 
Victoria Svensson -          Freddy        

.. Och ja ba; WHAT A FAHK!??!??!?!
Jag trodde inte att han skulle gå med på någon vecka.. men tydligen skulle han det ändå xD
Han gick inte på ridskolan förra veckan dock.. så han var lite pigg.
Men annars var det roligt att rida honom igen.. Var jue ett tag sedan, Tror inte jag har ridit honom sedan hoppkursen? Nä nu överdriver jag.. men inte mycket.
Är lite deppig för att det inte är ridning nästa vecka.. D:
Fast kanske ska dra till stallet ändå..? Få lite och göra osv..
 
I alla fall, för er som faktiskt har läst allt det tråkiga och inte har hoppat HIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT, Jag är stolt över dig!
 
Kan BTW, inte SLUTA lyssna på denna låten! Den är awesome xDD Så lyssna på den innan du läser nåt annat!!! <3
 
 
Ha det bra vänner <33
 
//Victoria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback