Sommarstuga

Hej alla coca cola burkar!
Jag har inte skrivit på ett bra tag, just för att jag har varit borta fredag - tisdag! På fredag morgon åkte jag, min syster och min pappa till Halmstad för att fira midsommar med pappas tjej's familj. Vi hade det jätte trevligt och vi var där till lördag eftermiddag tror jag. Sedan åkte vi tillbaka till Göteborg.
På söndag morgon, så åkte jag och Linnéa till Elsas sommarstuga ute i Skövde! Anledning till att vi åkte dit var för att vi skulle, för det första, åka till Silverfallen och fotografera! För det andra, vi har inte träffats på ett tag, så att det var a good opertunity. STAVNINGSFEL. (antagligen..)
Det kommer komma ett bild inlägg, inte just nu, men senare, eftersom jag inte har tömt över bilderna från kameran till datorn ännu, och sedan ska jag redigera vissa och sååå. :) Men innan jag börjar med det jag behöver göra, kommer jag fortsätta lyssna på Jason Mraz..
 
(Djupt andetag)
 
I wont give up lyssnade jag, Linnéa och Elsa på under dagarna i Skövde, och den är så bra <3
Och I'm Yours videon hittade jag precis igen, och jag blev så sjukt glad, för att när Linnéa bodde lite längre bort i hus, brukade vi kolla på den musik videon sjukt mycket!
 
I alla fall, ha det bra alla scrollers! <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback