Jahapp.. Ha det så kul..

Asså jag är så otroligt löjlig..
Jag har hela gårdagskvällen och nu på morgonen börjat må riktigt dåligt pga att jag inte anmält mig till sjöis detta året. Jag har gått hela morgonen och ba; Nu åker några mot sjöis.. dom kommer få rida två gånger om dagen, i en vecka.. *pust*.
 
Jag är såå patetisk.. men om man saknar något så gör man.. <3
 
Men jag har en slapp dag idag, börjar 10 och slutar 12 idag.. :D Så sen ska jag hem och chilla.. kanske träffa någon kompis.. annars vet jag inte (:
 
Men nu måste jag göra mig klar! Ni får ha det så bra björkar!
 
(Kan ni hitta mig på bilderna? ;))
 
//VICTORIA


» :-)

Japp det kan jag!;-)

Svar: Haha, Bra gjort! :)
Victoria Svensson

2013-06-05 // 21:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback