What I need

Hej alla gula tv-apparater :D
Det var ett tag sedan jag senast uppdaterade, och för att gottgöra er, tänkte jag göra ett litet annorlunda inlägg! Nämnligen en 'önskeliste' liknande inlägg, där jag skriver och lägger in bilder på vad jag så sjukt gärna vill ha, nu eller längre fram i mitt liv! :)
So, Shall we begin?
 

 
 Denna lilla söta saken är en liten Polaroid kamera! För er som inte vet vad det är, är det helt enkelt en kamera som skriver ut bilden så fort du har tagit den! :) Jag tycker sådana är så sjukt coola och så söta :3
 
 
 Så klaaaart måste jag ha med, Warm Bodies filmen ;)  Jag vet att jag kan se den på internet och bla bla.. men då måste jag jue alltid ha internet tillgängligt.. Och eftersom min familj åker upp till Sollefteå ungefär en gång varje år, vill jag ha lite entertainment på resan dit och hem igen! :) Makes sence huh? xD
 
 
Och nu kommer TWD tillbaka :D  Jag har sett så sjukt många 'Let's play's' på detta spelet, och det verkar så sjuukt coolt! Och jag vill verkligen spela det själv! Så.. ja. :P
 
''Längre fram i livet prylar''
 
 Denna skönheten är en Fiat 500C. Jag vet inte ens varför jag börjar kolla på bilar helt plötsligt.. men jag vill väl typ veta vad jag ska leta efter när jag ska skaffa bil.. och denna är så söt och.. (djup suck) så cooool :D  
 
 
 
Det var allt för min lilla önskelista, och innan ni kommenterar, tänk på att:
Jag har aldrig sagt att denna önskelista är till för att folk ska veta vad dom ska ge mig, eller något sådant.. detta är vad jag vill ha, och vad jag ska försöka skaffa! :)
 
 
 
PS.
Det skadar inte heller om Sherlock kan skynda på sin 3:dje säsong lite också... ;)
 
 
I alla fall, tack för att ni läste och inte fick ryck för att jag 'kräver så mycket av dom jag känner' :DD   <3'
 
 
 
 
//VICTORIA


Åh jag har precis den kameran, så himla underbar<3

2013-08-06 // 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback