Stallet

Gud va roligt det var att vara tillbaka..
Va i stallet i lördags, med mina fina kompisar Isabella och :-) ! (Klicka på namnen för att se deras bloggar ;))
Kom dit vid 8 och började göra i ordning Lisen. Hade bara hunnit börja innan Isabella och :-) kom!
Jobbade med att göra klart alla hästar, göra höpåsar, mocka osv till klockan 12 eller nåt, då vi började göra i ordning dom vi skulle rida. Anledningen till att vi gjorde i ordning dom så tidigt var för att vi skulle rida klockan 1 :)
Jag skulle rida Lisen (<3), Isabella skulle rida Yamaha, och :-) skulle rida Yatzy!
Lisen var jätte fin, jobbade jätte bra genom hela ridpasset! Synd att jag och Isabella kom överens om att jag skulle rida henne då, och hon skulle rida henne nästa vecka! :P
Men det var jätte trevligt, och jag ser fram emot nästa vecka! :)
 


Det var jätte kul i lördags glöm inte vem yster liknar:))

2013-02-25 // 07:29:06
» :-)

Jag är :-) hahaha

2013-02-25 // 07:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback