Skype med Bella // Ny låt <33

Har precis fixat en ny design till hennes blogg.. Fått det att snöa! :D    Men ni får titta på den, hennes blogg heter horsearebest.blogg.se
Vi har skype:at i kanske.. någon timma? 2? I alla fall, vi har pratat ett bra tag i alla fall ;)
Imorgon blir det inte något stall för mig heller.. :( Ska åka och titta på när tessan har jul uppvisning på sin gymnastik! Ska vara kameraman.. :P
 
I alla fall.. Till mitt andra ämne!
Har äntligen hittat en ny låt att dela med mig av! Den kommer i ett inlägg strax efter detta.. så uppdatera bara sidan så ska den nog vara uppe <3
 
Nu ska jag skriva det andra inlägget & sedan ska jag gå och lägga mig. Sover sittandes just nu..
 
Godnatt <3333
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback