Ny design.. *test*

Hej alla chokladflarn <3
Så.. jag är skit rädd just nu, för jag har precis bytt min blogg design. MEN, jag som är så sjuk smart, har sparat den andras alla koder i ett dokument, så om allt skulle gå skit med denna, kan jag bara ta tillbaka den gammla! :D
Som sagt var, kanske byter till en ny snart igen, om denna vägrar samarbeta.. men den får bli kvar för tillfället! 
 
Imorgon är det ridning igen! Är faktiskt sjukt taggad att rida Prinsen för en gångs skull :P Hoppas att han är lika lätt att övertala som dom andra gångerna.. (han är inte lätt att övertala.. men när man har lyckats blir han jätte fin)
Jag är inte säker på vad vi ska göra imorgon.. Kanske hoppa, kanske barbacka.. who da hell knows?!
Lika taggad i vilket fall som helst.. ♥
 
Aja, kommentera gärna vad ni tycker om designen.. förbättringar jag kan göra på den eller om jag ska byta helt, snälla säg till mig! Det hjälper mig!! 
 
JUST DET!
 
Ni MÅSTE kolla Bellas blogg! Hon har lagt upp en video då hon red Nancy igår.. Hon går hur fint som helst och Bella rider sjukt bra!! Gå in och kolla! Klicka på bilden nedanför för att komma till hennes blogg <3
 
Ha det så bra alla kakaobönor!! 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback