Kawango, Smartie, Fanny

Hej alla grenar :3
Jag har inte uppdaterat er om vissa enstaka hästar. Så jag tänkte skriva lite om hur dom är nu idag!
 
Kawango
Han är lika feg som alltid! Haha, men också lika söt! Jag rider inte honom nu mera som, jag tror alla har förståt, men jag saknar det faktiskt! Skulle gärna vilja rida honom nu, och påminna mig själv hur han är.
 
 
Smartie;
Han är den snällaste hästen i denna värld, och har alltid varit! Han är alltid lika rolig att vara med för att han står bara och kliar tillbaka om man kliar honom. Världens gosigaste. Han ser även lite piggare ut! Vilket är roligt.
 
Fanny;
Hon är så underbar! Äter fortfarande upp hela handen om man ger henne godis :P   Och hon är fortfarande lika framåt. Vilket är helt otroligt pga hennes ålder! Riktigt fin är hon, men det som är lite tråkigt är att hon har lämnat ifrån sig sin ledarroll till Princess som nu är ledat stoet.
 
 
//VICTORIA
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback