Hej...

... Okej, innan ni hugger huvudet av mig!!
Jag har ingen anledning till att ha ett uppehåll. Jag vet att det bara var 3 dagar, fast det känns längre :P
Såå jag tänkte berätta lite vad jag har gjort medans jag var borta! :D
 
Lördag
I lördags var jag såklart i stallet! Jag var där med Bella, :-) och Nellie kom lite senare också.
Det var lika roligt som alltid! Det blev lite missförstånd och bla bla men det löste sig <3
Sedan på ridningen, red jag Lisen <3
                               Bella red Zingo <3
                                :-) red Princess <3
 
Det var jätte kul som vanligt!! <3
 
 
Sedan efter stallet åkte jag, Tessan, min pappa och 4 andra till Jul på Liseberg. Jag orkar inte ens förklara hur fint det var <3 Är där varje år.. men det blir bara finare och finare... Speciellt den traditionella hästkarusellen! Herreguud♥
 
Sedan åkte vi till Halmstad och sov där.. <3
 
Söndag
I söndags gjorde jag verkligen ingenting. I alla fall inget jag kan komma ihåg xD
Åkte hem från Halmstad.. And that's it.
 
Måndag (igår)
ooooooch gårdagen då. Vanlig skoldag typ.. Förutom att 2 av våra lärare var sjuka och inte hade någon vikarie.. Så den första lektionen blev inställd (när vi var i skolan -.-) och den sista! Så vi slutade 15.10 :DDD
 
seeeen.... RIDNINGEN!
Jag red jue då Prinsen. Han var som han brukar vara i början. Småfånig och lite 'liten'. Men sedan ju längre in i lektionen vi kom blev han bättre och bättre! Han går faktiskt riktigt bra nu om jag har tålamod! :3
Men ja.. Finns inte så mycket att prata om mera. 
 
 
Jag måste dra nu ändå så.. <3
HEJDÅÅÅ
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback