Stallet!

Hej fjäderdräkter!
 
. . .

Jag är så sjukt taggad, för att i övermorgon, ska jag till stallet igen :D YEEY.
Jag ska dit med Tessan, Isabella, Linn och :-).
(LÄNKAR ALL OVER THE PLACE)
Det ska bli jätte gött att komma tillbaka! Ta hand om alla troll.. ♥
 
Jag hoppas verkligen att vi alla kan rida efteråt :) Och om vi kan det, så vill jag ha.. (big suprise coming up)  LAJSEN.
 
I'll guess we have to wait and see!
Jag och Isabella ska ta med oss våra kameror och fota hästarna och lite runt omkring där! Ska bli skojjjjj :3
 
Tänkte avsluta detta inlägg nu, för att jag ska gå och jobba på en liten film.. och så kommer det en fotobomb också! Ämnet på den fotobomben är inte bestämd.. men vi får se vad det är för bilder jag hittar ...

Ha det bra sålänge! <3
 
//VICTORIA


Söta Lisen är väldigt nyfiken var det kan vara för film😉 ses på lördag din lilla fjäderdräkt haha😄

Svar: Hahah ;) Ja vi ses! <3
Victoria Svensson

2013-08-15 // 22:10:42

Uhuhuhuhuh jag vill också till stallet :'( kanske åker med nästa vecka, har bara Kimmi på söndag då.

Svar: Yey :D <3
Victoria Svensson

2013-08-16 // 10:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback