(Requested) [Freddy]

Detta inlägg, kommer handla om Freddy. (Tack Bella för tipset :D) och det kommer vara långt.. så.. ja.

Freddan kom till oss i slutet av sommaren, förra året. Han var väldigt spänd av sig, men var jättefin!
Första gången jag red honom, var han helt tvärtom än vad jag trodde! Han var lugn och stabil, och var så samarbetsvillig att jag bara log hela tiden.
Han är alltid snäll och gosig. Och han är så sjukt rolig att hoppa på.
Första gången jag hoppade på honom, hade vi fortfarande Lina som ridlärare. Han var snäll och lydig och sprang inte ifrån mig. Han hoppade jätte fint! Och han var så snäll, han reagerade inte när jag var så dålig på att rida i dressyrsadel. 
Jag red honom på en privat lektion en gång, och han var jätte snäll, även om han var väldigt trött. Jag fick ett spö av hon som vi red för, och han var fortfarande lugn. Detta var lite av en chock eftersom han får panik av spön. 
I boxen är han alltid så snäll, och stod lugnt stilla medans vi jobbar oss med hans tunga hovar.. haha :P
Jag red honom oftare och oftare, och han blev snabbt en av mina favopållar i stallet ♥
Han var helt enkelt bäst ♥♥♥
 
Jag vet inte vad jag ska säga mer. För allt känns så obvious. 
Så att föra inlägget ännu längre, kommer jag lägga in videos också. Jag vet att det är videos överallt. Men get used to it :D
 
 
 
//VICTORIA
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback