Långeberga

Hej små hallonsodor <3
 
Såå, igår var jag och började rida på Långeberga. 
Det var verkligen väldigt roligt! 
Jag kom dit en timme innan, och satt och väntade i 30 minuter innan jag började göra i ordning pållen jag skulle ha, Pinoccio! ♥
Han var en jätte fin häst, och väldigt snäll och go!
 
Vi började typ med att rida ett varv i paddocken, innan vi radade upp oss och gick ut i skogen!
Vi skrittade/travade i skogen i kanske 30 minuter, innan vi red i paddocken igen! 
Pinoccio.. eller.. ja kommer från och med nu kalla honom Pinnen, Var väldigt samarbetsvillig, och gick jätte fint när jag bad honom.  Han var absolut lagom pigg och.. ja :D
 
Men för er som ev flippar, jag slutar inte på Gustavsgården! Jag kommer gå på både denna terminen (Tack mamma ♥) och som det är tänkt, gå över till Långeberga nästa år typ :3
 
Men nu vet ni vad jag hade för mig igår :)
 
 
Ha det bra <3
(•_•)           ( •_•)
<) )╯         \( (> 
./ \.             ./ \. 
                       
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback