Jag är så dålig. Men sjukt glad.

Hej alla akrylfärger!
Jag vet att jag har varit borta.. huuur länge som helst. Och jag tänkte faktiskt skriva ett inlägg förra veckan, men något kom i mellan. Jag tror inte jag behöver säga vad det var, och jag vet att ni kommer få lite ryck när jag gör det.
S
Ni som inte har fattat ännu... Det är Sherlock.
 
Jag behöver en psykolog snart. Jag hatar den serien lika mycket som jag älskar den. Jag hatar den för att jag har nog gråtit mer under ett episod än vad jag har gjort under 2 år. 
*Suck* ..What happened (John.) with my life...
Och sedan igår, har jag varit i chock tillstånd. Jag kommer berätta varför lite senare..
Eller vem försöker jag lura..
 
THIS IS WHY-
NFDANFUANFUHUFEFMAEFA7HONFHEMSFHLUEWOFWFOIO,WAFIHWMFHWAFAÖFWEOH8FWO

För er som inte fattar, Jag har ju varit obsessed with Sherlock. Och det finns 2 säsonger. Och detta är trailern för den tredje som inte är ute ännu. Efter snart 2 år får vi en trailer! (Jag grät när jag såg den.. fråga inte)
Just det, för er som har lust att börja titta på Sherlock, här får ni en länk till en sida där man kan se den :) 
http://www.1channelmovie.com/watch-tv-shows/2010/watch-sherlock-25933/
Men, let me warn you, stay away from Tumblr. Sherlockians, vilket är fandomets namn (fandom är en ganska stor grupp av personer som är galna och som gillar någonting, typ Sherlock eller Harry Potter), är som sagt var, GALNA. Man märker att jag har hållit mig lugn.
......

Det var allt jag hade att skriva/säga. Jag kommer försöka uppdatera mera, men jag åker till Öland på måndag so.. Ja. 
Ha det bra alla dammsugare <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback