Våran skola

Innan ni läser detta, vill jag meddela att inlägget innehåller starka ord, så för dom som är känsliga för sådant.. gå och läs My Little Pony.. <3
 
Okej, så jag är lite lätt pissed off just nu.. Har för någon månad sedan fått reda på att vi har mögel i våran skola.. (kan vara farligt). Så vi skulle flyttas till en annan skola under vårterminen för att sedan flytta tillbaka till hösten.. Men nu är det andra planer, och jag kan verkligen inte säga att jag hoppade upp och ner av glädje.
 
Våran skola ska nu rivas helt och hållet, och inte byggas upp igen.

Jag fattar inte vad som går genom folks tankar.. Ska vi bara byta skola så? Tror dom att det är OK för alla eller?! Jag menar, dom satt typ bara där och sa; ''Aja, vi river skolan.. den gör ingen nytta.. ingen psykisk skada skedd..'' 
 
WHAT. A. FAHK.?!?!?!??!??!?!?!?!??!?!??
 
Så nu ska vi gå resten av terminen i Åbyskolan, Katrineberg. Och sedan vet dom inte mera och så..
Vänta nu?
Vet dom inte mer?
NEPP. Dom vet inte ett jävla skit om vad som kommer hända efter det!!!! Vad är det för fel på folk!?!? Dom kanske ska komma på en plan innan dom bestämmer sig för att riva skolan för gott??? Eller är det bara jag som tycker det?
 
 
Okej, jag mår lite bättre nu när jag har fått ur mig lite ilska.. Jag tipsar om detta om ni är arga någon gång.. Skriv ett inlägg där du skiter i om du svär som fan och bara kastar ut din ilska.. eller bli av med din ilska på telefonförsäljare.. tro mig.. det fungerar också jävligt bra ;)
 
Ha det! <333
 
//Victoria


Take a chill pill, dom ska bygga upp den igen. Dock kommer dom (ANTAGLIGEN) inte bli klara när vi går på högstadiet så vi ska gå i Fässberg, Pedagogen eller baracker vid Pedagogen eller Åby. Peace.

2013-04-09 // 22:27:56
» :-)

Vad tråkigt!:-(

2013-04-10 // 06:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback