Stallet imorgon!

ååh, jag ser verkligen fram emot morgondagen!!
Jag ska äntligen få rida Lisen igen!! YEEY <3
Jag är så glad att det finns inte asså :3    Är verkligen taggad för ännu en dag i stallet!
Kommer ta med mig min kompakta kamera, och kanske fota lite smått och så.. Önskar att jag kunde ta med mig min systemkamera någongång, för att ta kort på pållarna i hagen till exempel, men då måste jag gå runt med den hela dagen.. alltså kommer den slå i massor av saker och så vidare.. Jag känner verkligen inte för att förstöra min kamera riktigt än ;)  Men någon dag lovar jag er.. kameran kommer följa med!
 
Just nu sitter jag framför datorn, med min syster sittandes i fåtöljen bakom mig.. Äter chillinötter och Nutella.. haha, fet jag é xD
Om bara någon minut ska jag faktiskt gå och lägga mig, så jag vaknar imorgon.. 
 
Åh herregud, ni har ingen aning om vad som hände mig imorse! Det var VERKLIGEN inte min morgon, just sayin'
Började med att jag vaknade av att min syrra ruskade på mig, och hon sa att klockan var 7.30, och min buss till skolan går 7.40... jag rusade upp såklart och stack till mamma, jag var medveten om att jag absolut skulle missa bussen och komma försent.
När jag kom hem kollade jag upp en buss som skulle åka dit så jag kunde vara där efter den korta mentorstiden, och hittade en som gick vid 8.27. 
Jag gjorde mig iordning och gick ut när klockan var 8.24, (busshållplatsen ligger typ.. 100 meter från där jag bor) och såg en buss åka iväg. Nu skojar jag inte, det var den bussen jag skulle åka med. Den hade kommit tidigare, och åkt igen innan den egentligen skulle kommit fram.
*Facepalm* x100000000
Jag tittade på nästa buss, som gick efter en kvart eller så.. så jag tog den. Och kom, FAKTISKT, fram till skolan så småning om, dock försenad till min andra lektion.. och jag missade hela genomgången på det vi skulle göra.. HAH, livet är underbart!
 
I alla fall, nu måste jag verkligen gå och lägga mig! Ha det bra!
 
''May the odds be ever in your favor''
 
Godnatt <3
 
//Victoria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback