Svaren!

Jag valde att inte göra en video med svaren, eftersom jag inte hade någon lust, och.. ja, orkade inte med min redigerare just nu! Men här kommer svaren iaf! ;)
 
Vad gillar du mest, regn eller snö?
Jag gillar nog mest regn när jag är inomhus, men när jag är utomhus är det definitivt snö!
 
Om du var tvungen att lyssna på en låt i en hel vecka, oavbrutet, vilken skulle det vara? 
Det skulle nog vara... Payphone av Maroon 5 eller Lyckligare Nu med Linnea Henriksson!
 
Vad är det roligaste med att blogga? 
Jag vet faktiskt inte.. Det är väl att dela med mig av saker till fler personer. Och jag tycker det är kul, eftersom bloggen är min egna ''öppna'' dagbok!
 
Vad är ditt besöksrekord?
Ehm.. *host, host*.. 24st läsare tror ja x)
 
Vad tänker du när du vaknar på morgonen? 
Precis efter att jag har vaknat är jag så död så min hjärna fungerar inte riktigt som den ska då.. Men sen är det väl ''Jag vill SOOOVAAAAAAAAAAA''
 
Skulle du hellre köpa ett par fula skor för 5000 eller raka av dig ögonbrynen? 
Helt klart köpa fula skor för 5000. För dom kan man jue alltid sälja igen! Visst, ögonbrynen växer tillbaka.. Men det tar tiiid!!
 
Pinsammaste händelsen? 
Ehm.. Shit.. Måste jag välja en? xD  Det har hänt så otroligt pinsamma saker i mitt liv! Jag kan inte välja en, så dom kommer upp i ett senare inlägg.
 
Något du ångrar? 
Det är mycket jag ångrar, men jag kan ta ett exempel.. När jag valde hallongrottor i stället för att gå till Åby travbana med Pappa.. :(
 
Absoluta favorit rätten?
Tacos eller Pommes Frites med Pommes Frites krydda... (<3)
 
Roligaste dagen i ditt liv?
Går inte att välja!
 
Viktig/viktiga personer i ditt liv?
Familjen såklart.. ALLA mina vänner. Och bloggläsarna :DD
 
Det var alla frågor! Hoppas ni har fått dom svar ni ville ha! Alla är svarade helt seriöst såklart!
 
Vi hörs sålänge!! <333
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback