Plugg

Jag sitter och pluggar lite SO med Linnea just nu! Skriver massa reflektioner... BORING AS FAKK.
Sedan ska Tessan iväg och rida.. Men jag följer inte med eftersom jag ska plugga lite annat också.  
 
Angående ridningen i måndags..!! 
Jag hoppade jue Freddy! Han var jätte duktig, Hoppade fint OSV!  Både innan och efter var han avslappnat och mjuk som han brukar vara. Sjukt kul att hoppa den lilla stora hästen <3
Eftersom jag inte kommer sitta och berätta allt i detalj, så lägger jag upp lite bilder och filmer senare! Håller just nu att lägga upp dom på datan, så jag ska bara klippa ihop dom, put it on youtube, och sen kommer dom här! 
Ha det bra sålänge!!
 
KRAAM PÅ ALLA <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback