Skola och ridning, Igen

Denna veckan har det varit höstlov. Så himmla gött, men imorgon så ärdet skola igen.. D: 
I och för sig börjar jag tio i elva, men det är fortfarande skola. Gris.
Men det är också ridning! Vilket jag ser mycket fram emot då jag inte vet om jag ska ha Nancy eller inte, eftersom hon kanske inte får vara med på hoppningen.. Och om jag INTE ska ha henne.. vem ska jag då få?? Lite spännande ;DD
 
Jag vet inte vad jag ska skriva i mina inlägg.. så kanske några tips??
Har förlorat många läsare eftersom jag är så kass på att uppdatera, och anledningen till det är för att jag inte vet vad jag ska skriva.
 
Jag ska försöka börja om, på en ny blogg förr eller senare.. Men vet inte säkert, Vi får se.
 
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback