Fotomodell

Tjenare! Idag har jag varit ''fotomodell'' för ridskolan jag rider i.. x) Red på Cawango medans dom knäppte några kort, Linnéa red Asterix och va oxå fotomodell. Först red vi i paddocken, det gick helt OK.. Cawango va lite seg med jaja.. Sen skulle vi gå ut för att rida i gräshagen.. japp, Kan ju bara säga att jag hade väldigt ont i händerna efter ett tag och var sjukt irriterad.. Dom sista fotona blev nog bara på mig och en betande Cawango.. Det var ju *host* roligt *host*.
Imorgon blir det slaaaapp.. och vaccination för någon sjukdom man kan få av fästingar.. TBE heter de typ.. :| DON'T LOOK FORWARD TO IT I TELL YA. (Intresseklubben antecknar Victoria)
Just nu tittar jag på Mr.Bean xD Den sänder på sexan om någon är intresserad xD
BY BY, Ska fortsätta kolla jao
Have a nice night :3


Skulle du vilja göra ett bloglovin byte?

2012-05-20 // 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback