Efter en relation.

Sorry, men nu blir det deepshit..

Vi börjar med en påhittad historia..
Kalle och Marie hade träffat varandra i snart ett halvår, och hade varit ihop i nästan 5 av dom månaderna. På en torsdag, veckan innan deras ''halvårs'' firande, var dom på Universeum. (Universeum ligger i GBG om nån undrar..)
Dom hade jätte trevligt, men Kalle kände att något var fel.
Dagen efter ringde det på Kalles telefon, det var Marie och hon sa att, dom inte passade ihop och borde skiljas. OK tänkte Kalle, Synd men om det är det du tycker..
Dagen efter skickade han ett SMS till henne, frågade hur hon mår och så, ingen big deal. Inget svar.
Ringer henne. Inget svar. Sen fick han ett sms. Det var ifrån Marie, och det stod: Vi har gjort slut, och jag vill bryta kontakten, nu.
Detta stör jag mig på så IN I HELVETE!!
Okej, visst, gör slut. Men bara för att man gör slut behöver man inte bryta all kontakt!
Den som gör slut gillar inte den andra, men det betyder inte att den andra inte är kär i den som gjorde slut!? Och jag fattar inte, VARFÖR-- bryta all kontakt???!??!?!??!?!?!!?!?!??!
Någon som har ett vettigt svar? För jag vill gäärna veta!
Det är ju inte så jävla svårt, att svara hur man mår då och då? Och ni har ju trotts allt varit ihop för FAAAN!!!
Sorry för alla mina svordomar, men jag bryr mig inte ett skit.
Kommer mer sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback