Bra/Dåliga nyheter!

Hej!
Dom bra nyheterna;
Idag har det varit skola som vanligt då.. På den näst sista lektionen, Engelskan, sa våran lärare att alla förmodligen redan visste att Néa och hennes tvillingbror Leo hade gjort 9:rnas nationela prov i engelskan då. Och att hon aldrig hade varit med om att båda fick MVG! Dom hade inte förberätt någonting inför provet, men ändå fick dom MVG. Fattar inte hur dom lyckas!?  Bra gjort, och grattis till det fina resultatet, och grattis på födelsedagen! <3
Dom dåliga nyheterna;
Va i stallet idag för att ta hand om Kaviaren! Han skötte sig bra och så.. var lika snäll som alltid. Sen såg jag, att man såg lite av hans revben, han hade magrat. Cristin, ridskolans ägare, sa att han förbrände nog maten snabbare bara, men jag är ändå så orolig att jag nästan mår illa. Tänk om det blir värre.. Är han sjuk? Det är många tankar som far lite hej-vilt i huvudet på mig just nu.
OCH. Morgon dagen kanske blir inställd pga att ingen kan hämta oss från stallet imorgon. Så det blir väl lite tråkigt..
Men min moster kommer imorgon på E.M (eftermiddagen)! :D  Har inte träffat henne sen i somras eftersom hon bor i norrland och vi GBG då. ;)
Well well.. nu ska jag äta ostbågar :3
En bild som avslutning;
Ha det grymt bra! <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback