Värsta kaxigt..

Heeej!
Igår va jag i stallet för att ta hand om min lilla beebis! <3 Vi red lite grann och så.. Och just det, det var två andra skötare där förutom jag och Néa.. Och en av dom (dom skulle också rida) ÄLSKADE att trava först, sen när jag fattade galopp.. hängde hon med, sen så galopperade hon med två sekunders paus varje gång HELA LEKTIONEN! Och dom red i nästan 1 och en halv timme!! Och hon galopperade i en 1 timme och en kvart av den tiden!! Och hon skrittade av den i typ kanske 2 minuter!  O.O  Jag tyckte synd om den lilla pållen :((
Men guud va duktig Kawango va!! Han gick på tygeln så fint och ökade galoppen och det var helt enkelt underbart!!
Här kommer en bild på honom, tagen igår!
Kaviar, I <3 U!

Han är såå söt den lilla skiten!! <33333333333333333333333333333

Ha det skiit bra!! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback