Skärpning!

Hej hej igen! :3
Asså det är inte KLOKT hur mycket jag har slarvat med att skriva på bloggen! Jag är SÅÅ irriterad på mig själv!
>:(
Idag har jag varit hemma från skola pga hosta & problem att andas.. Jag har astma så det är extra jobbigt :(  Jag har ätit mcdonalds (:D) Och jag har spelat Happy Wheels och läst ur den andra boken, Upprorsänglar, i serien;
Jag vet inte vad självaste ''serien'' heter.. och jag hittar inte symbolen som representrerar den.. Men jag hoppas att ni fattar ;)
Min mamma säger att jag ska stanna hemma imorgon också.. men vi börjar kl. 10.00 imorgon istället för 9.00 så jag får hoppas att jag mår bättre!
Jag skriver alldeles strax igen.. ska bara koka korv.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback