My Time To Shine <3

Jaa.. Jag har såklart gjort uppehåll igen.. I am so sorry! Ridskolans ägare har sagt att jag och min kompis Néa ska få rida på våra sköthästar på fredagar för att vi är ''VIP'' i stallet :D Det är för att vi hjälper till i stallet så mycket vi ka.. Så jag fattar nog ;) På fredag fyller min lillasyster år! Hon blir 12 år <3 Och dagen efter ska vi träffa våran halvbror.. Syrran har aldrig träffat honom förr, jag har träffat honom en gång när jag inte visste vad jag hette... Såå det var ganska längesen... ;)) På fredag ska vi åka pendeltåg till stallet.. Scaaary!!! Tänkte göra några skänkelvikningar så.. Önska mig lycka till! <3 Aja...xD Jag skriver mer* sen!! <3 *=Kommer aldrig hända typ.. Men försöker;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback