My Biggest Problem Right Now Is To Survive

Tjaosan!
Idag har jag varit i stallet! (<3) Jag klippte lite på Kawango och ryktade honom tills han glänste! Nu ikväll har Néa, hennes mamma och hennes moster varit här och ätit lite kycklingsallad! Dom kom runt halv 7 och Néa & hennes mamma gick för ca 15 minuter sen ;)
Imorgon blir det stallet IGEN! Vet inte hur jag ska överleva om jag inte får sovmorgon snart! Tror att jag skippar nästa helg så jag kan sova ut ordentligt!  Imorgon hade jag faktiskt tänkt att rida Tingeling i stället för Kawango! Men det för med sig ett sort problem-- Hur ska jag kunna sitta upp? Man måste typ alltid ha någon som håller i henne när man sitter upp, annars blir hon galen och kan göra vad som helst igentligen.. Men jag får väl hoppas att antingen 1. Hon låter mig sitta upp, eller 2. Linnéa får hjälpa mig medans hon håller i Asterix också.. eller 3. Att en paaalll finns tillgängling!   (Jag hoppas på nr 1 eller 3.)
Skolan.. Vi hade engelska förhör idag.. Engelskan var lika rolig som vanligt (väldigt sarkastisk)  men tyckte att det gick bra! Vi hade också SO redovisning om ''våra länder''. Mitt land var Nederländerna.. Man skulle berätta om industrier.. Skolsystem mm...
Jag mååste sova nu om jag vill slippa min Zombie-morgon!
Ha en skiit bra helg!!
(Jag KANSKE lägger upp bilder imorgon från stallet, det blir i sånna fall ett senare inlägg)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback