99 Dagar, 99 Dagar, 99 Dagar, 99 Dagar..... ;D <3

OMG!!
Nu är det bara 99 dagar kvar till världens bästa läger! Och VÄRLDENS BÄSTA VECKA!
Jag har bara, lite småå ryck!!  Det kommer bli så roligt att träffa alla goa kompisar!  Och alla hästar!! :D
Guud jag DÖR!! <3
99 dagar kvar tills jag får träffa allt jag har längtat efter i mer än ett halvår.. <3
99 dagar kvar tills jag får den underbara sjöis känslan igen.. <3
99 dagar kvar tills jag får känna ren glädje..<3
99 dagar kvar tills jag får känna den underbara doften av häst..<3
99 dagar kvar tills jag får äta av den goda maten..<3
99 dagar kvar tills jag får retas med Henning.. ;)

Fattar ni hur mycket jag längtar eller?! :D
En bild på mig och min glädje... xD



Ha det skiit bra!! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback