Skolavsluting!

Jaa, idag har det varit skolavslutning! Så jävla gött :D   
Först var det ju skolavslutning för mig, inga föräldrar var välkommna, för det skulle vara för bara Ekhaga barn :3
Avslutningen var runt en halvtimma, sen slutade vi, fan va skönt att slippa dom 2h avslutningarna med rektorn som pratar i en halvtimme.. <3
Sen gick jag och Elsa (<3) till Västerberg, våra syskons skola, och tittade på deras avslutning.. Och fy faaaan! Det blåste och blåste och blåste.. Vi frös ihjäl, kan inte röra mina fingrar snabbt x)
Och deras avslutning var kanske 1 timme, eller 1 och en halv timme, den var i alla fall längre! Och jag tycker det är så onödigt, för att dom går ett varv runt skolan på ett långt led med flagga och allt, men ingen kan ju se dom när dom väl har gått bakom skolan! Så otroligt onödigt egentligen!   
Sen skulle deras rektor hålla tal.. Eftersom jag har gått på Västerberg innan Ekhaga, vet jag nästan EXAKT, vad hon ska säga.. eftersom hon alltid säger samma saker! Till exempel; ''Ja, och på sommarlovet som kommer nu, kan man behöva sitta, i skuggan av ett träd, och läsa.... en bok''.
Just den meningen är med hela tiden, till och med på julavslutningen, då hon bara byter ordet sommarlovet mot jullovet.. -.-  Inte lite tröttsamt alls.. hehe.
Och det varar i kanske.. en halvtimme till eller något?   Har ni också sådana rektorer som pratar om böker och skuggor i en halvtimma, eller är det bara Västerberg som har det!? För att i Ekhaga, deras rektor säger liksom; Jaa, ha ett bra lov! Hejdå!
Enkelt och rakt på sak! 


Men nu slipper jag skolan i typ 10 veckor, fan va gött <3 
2 månader och 6 dagar!! <33
LOVE.
Gaah jag e glad nuu :)

Saknar Linnea nu :( Hon kommer på lördag eller något, men saknar henne ändåå!


jjjyyyaa... Hade inte mycket mer att säga! JO, Pappa gav mig 100:- för godis eller what ever :D  MAAH<33
Lägger upp en bild på min Skolavslutnings outfit om en stund ;D

Puss :****



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback