Ska jag fixa tidsinställda?

Heey alla söta bloggläsare!<3 Har en liten snabb fråga, ska jag fixa tidsinställda när jag är på sjöis eller? Ska försöka fixa så att jag direktuppdaterar från sjöis, men jag kommer antagligen inte göra det eftersom jag är där en gång om året, och jag vill njuta av det.. ;) Såå kommentera på! :) Haydå sålänge :P Puss!


Snygg blogg där! ;) Vill du gör bloglovin byte med mig? Om du följer mig följer jag dig. Kommentera min blogg då! Jag kommer länka alla som följer mig via bloglovin, och jag har många läsare! Kraaam! <3 Ps. Min blogg: http://thelmisensliv.blogg.se

2012-06-24 // 12:04:57

hej!
Hoppas din midsommar har varit bra:) Vill du bli länkad hos oss ikväll? svara bara JA!!!

Kram

Svar: Ja det är klart! ;)
Victoria Svensson

2012-06-24 // 12:42:21

Söt blogg! :) Är det din häst i headern?

Svar: Nej :( Det är min sköthäst!
Victoria Svensson

2012-06-24 // 15:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback