Sjöis

Hur många dagar är det nu? Hmmm.... kanske bara.... 30 DAGAR KVAR FTW!!!
Kan inte fatta det!! Om 30 dagar är det dags för sköna gröna Sjöstjärnan igen! <3 Känns som om jag inte kommer hinna... Att packa, tvätta sängkläderna.. Har redan lagt fram handdukarna jag ska ha BTW x) Hoppas att vi kommer i bästa stugan hästhoven... :D
Jag har ingen speciell häst som jag vill ha, för dom tidigare åren har jag kommit dit och verkligen önskat en häst, men fick sen en annan. Då har jag redan bestämmt mig för, att denna hästen inte kommer vara bra. Det ångrar jag jätte mycket nu! Jag kan ha fått värsta drömhästen, men jag märker inte det eftersom jag redan har övertygat mig själv om att jag inte kommer passa med denna hästen. (Asså man kan byta häst om man tycker att man inte passar ihop..)
Nu ska jag börja dra mig åt pappas håll för dagens minigolf runda!! :D
Puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback