Massa skit

Det finns inget bättre än vänner, visst?
Vänner som finns där, skrattar när man ramlar, Finns vid jobbiga tillfällen.
Jag har många riktigt goa vänner, som har funnits för mig så länge utan att jag märkt dom. Jag har fattat nu, hur mycket mina vänner faktiskt bryr sig. Men jag har inte alltid sett det, och gått runt och tyckt synd om mig själv för att, ''alla fejkar att dom gillar mig, och bryr sig''. Jag fattar inte hur jag kunde vara så dum! Jag har vänner som andra försöker hitta överallt. Jag älskar dom allihop. Mer än.. jag vet inte vad. För dom betyder så mycket för just mig. Jag är avundsjuk på dom ibland, det är jag, men vissa avundsjuka hatar dom, som har det bättre än dom. Jag har en, eller ja.. flera, som det går bättre för i skolan. Dom räknar ut matte tal snabbare än mig, pratar bättre engelska än mig. Linnea har ska ju till och med börja på gymnasienivå fan! *Stolt*.  Men trots att jag är avundsjuk, betyder det inte att jag hatar dom.
Jag har haft kompisar.. Som är, Ursäkta mig, riktiga bitchar! Jag hade en kompis, vi var bästa vänner. En dag kom hon inte till skolan.. Jag mailade henne och frågade om hon var sjuk. Då fick jag svaret; Varför bryr du dig, det gör du ju aldrig annars..?
Detta gjorde mig riktigt förbannad eftersom jag, varje dag, frågade hur hon mådde. Det kallar jag att inte bry sig. Men jag kanske har fel eller? Att först gå runt och ba ÅH VICTORIA, DU ÄR BÄST! SKA VI LEKA?! TIHIHI!!! Till att helt och hållet ändra sig och istället säga Dra åt helvete, jag vill att allt ska vara dit fel.
Jag orkar inte gå igenom detta nu, jag gillar inte att prata om folk, jag inte har gjort rätt.
Sov gott!
Puss <3


Ni e så fina!

2012-06-06 // 10:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback