Massa olika saker!

Detta inlägget kanske blir lite rörigt, för det är väldigt mycket jag har att skriva och så vidare!  Jag tänkte fråga en sak också, vet någon hur man gör, så det blir mer bloggsidor, så att inläggen inte försvinner? Uppskattar om ni kunde kommentera om ni vet!    Igår var jag på Liseberg och tittade på Ulrik Munther, åkte dit vid 18.00, även om det började 20.00 eftersom vi ville ha en bra plats.. men det var mycket färre där än jag någonsin kunde tro! Men det var jätte kul! Bra låtar och så.. och så är han jue så snygg också! <3
Har egna bilder också, men dom kommer upp senare eftersom jag har dom på mobilen, och den är inte den samarbets villige precis! x)
Idag har jag slappat, GÖTT, sen kom Bernt, Mammas kille, och så åkte vi till McDonalds.Sen till hemköp.. och nu är vi hemma, ska äta gotta sen! xP Idah kom Elshi hem från Ranchens.. Kawango hade tydligen inte skött sig så bra, bushäst ;3 <3  Saknar han :(
Vecka 27 tror jag det är ska jag och Linnet hjälpa till i stallet, TROR vi ska rida på dom nya hästarna som kommer på söndag eller måndag :D Looking forward to it! Sen ser jag ju fram till sjöis också, men om jag bara längtar hela tiden missar jag ju 15 dagar av sommarlovet för att jag bara tänker på sjöis.. ;) 
Imorgon, på Midsommarafton, ska jag med pappa till en av hans kompisar.. ska sova där :) Blir la skojigt xD 
Är så irriterad.. glömde mina lökringar i bilen ;(( Så nu måste ja hämta dom.. livet är tufft asså! x)
Nu drar jag mot bilen!! :) 
Skriver senare! 
Puss!


Fin blogg!
Besöka min?

Svar: Tack! myownfreedom
Victoria Svensson

2012-06-21 // 21:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback