Kawango med på en ''känd'' blogg :D

Jag skickade ett mail till Henrik Barry, från ponnyakuten, med ett "bidrag" till Veckans häst.
Jag skrev om Kawango, och gissa vad!! HAN KOM MED!!!! :D  Så sjukt glad att jag äntligen kunde göra något (väldigt litet) för honom <3
Jätte glad att han är med på denna "kända" blogg <333333

_______________________________________________________________________________________________
Från en bra sak till en annan -
Det är bara.. 4 vanliga skoldagar kvar! :D Och 7 skoldagar kvar om man räknar ihop allt!
Imorgon är jag ledig, samt onsdag oxå.. Och på onsdag ska jag spela minigolf med pappa och Syrran.
Nu måste jag äta frukost innan jag drar till the school ;D
Ha det jätte bra babes <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback