[Insert awesome headline here..]

Hey x]
Idaag har jag varit med Linnea <3
Vi spelade kort, och tittade på film :3
Och just nu tittar jag på lite bilder och videos från sjöis ;) Alltid lika skoj! xD
Försöker även få tag på Elsa.. hon är ju på Ranchens! Måste ju veta vilken häst hon fick!! ;D
Flummar ÄVEN med Ebba xD 

jaa.. 19 dagar kvar nu dååååå :) Längtar bara.. tja.. som in i helveteeeeeeeeee
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRR bara lite och så xP

för AUGUST & LOTTA
för AUGUST och LOTTA

Vart vi går
Frågar alla människor
Vart vi kommer ifrån
Och vi svarar alltid
Att vi är från Sjöstjärnan
Sköna gröna Sjöstjärnan
Och om dom inte hör oss
Så skriker vi lite högre.
Vart vi går
Frågar alla människor
Vart vi kommer ifrån
Och vi svarar alltid
Att vi är från Sjöstjärnan
Sköna gröna Sjöstjärnan
Och om dom inte gör oss
Så slänger vi dom i fontänen
Och då blir Henning jätte arg!
Och får köra hem oss
I sin gammla traktor
Men då går traktorn sönder
Och måste in på verkstaden
Men vi får åka hem ändå
Så därför säger vi hejdå
Hejdååå!!!!!!

Ehh FLUMMMMMM :D
Nu ska jag gå innan jag faktiskt skrämmer er ;)  

Puss;***



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback