Bloggträff

Heejsaan! 
Idag har jag varit på bloggträff med Henrik Barry och Shirin El-Hage från PA3.. Det var helt OK. Dom var snälla och så, menn här kommer anledningen till att det bara va OK..: 
Jag kom dit själv, inte med någon kompis som typ alla andra x)  Så sa Henrik och Shirin att vi kunde gå två, så ingen var ensam. Jag gick fram till en tjej som såg snäll ut, och började snacka. Jag frågade vad hon hette, hur gammal hon var.. var hon var ifrån osv. Hon svarade kort på alla frågor och frågade sen, ''rider du?''. Jaa sa jag, i kungsbacka. Då drar hon i gång med sitt skrytande och säger ''Jaha, jag har tre egna hästar.. fick alla förra året. Frågade pappa en gång sen fick jag alla samtidigt typ, hihi''

Va fan?

Okej, du kunde ha sagt ; ''Jag har tre egna hästar, PUNKT.'' Svårt? neaj..
Och sen kommer det värsta, eftersom jag inte hade egen häst, var jag inte längre intressant. Då gick hon till andra, så jag var ensam igen -.- Då ringde jag min mamma och åkte hem. För jag orkar inte med sådant.


Jag har varit och lämnat syrran på buss stationen vid 12.00 tiden, då hon tog bussen till Galtarö, Majblommans läger! Det är la skojj!  Blir inte ALLLSSSSSS avundsjuk.. måste bara vänta i 17 dagar till... :(

Och just nu slappar jag och skypar med Néa <3  Vi redigerar lite bilder och såå... Så ja! Ni får ha det bäst! ;)
Puss:*



jobbig unge haha! Fyfan asso på såna snorungar!

Svar: Haha, ja! myownfreedom
Victoria Svensson

2012-06-21 // 21:18:12

Super fin blogg! vill du ha en länk på min blogg ? Rösta på mig & lämna en kommentar att du har gjort det. http://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/4068/a635806e9c1bb9d29582aa76782a916778ada80a/ (:

Svar: Tack! Men jag behöver inte någon länkning ;)
Victoria Svensson

2012-06-21 // 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback