<3 ||| Sjöstjärnans Ridläger ||| <3

Jaa. Nu ska jag försöka hålla mig cool genom hela inlägget.. 
Nu är det då 24 dagar kvar till sköna gröna Sjöstjärnan! Jag längtar.. ganska mycket och..
VA FAN DET GÅR INTE ATT VARA ''COOL'' GENOM ETT HELT INLÄGG OM SJÖIS!! JAG SKRIVER OM;
Det är bara 24 dagar kvar!!!!!!!!!!! JAG LÄNGTAR SOM IN I HELVETEEEEEEEE, Sköna Gröna Sjöstjärnan, vi kommer snaaart <3
Jag har mailat Henning, eller vem det nu är som svarar på mailen.. (xD)  Och frågade När bestämmer ni vilka hästar alla lägereleverna ska ha? Veckan innan eller bara några dagar, eller hur är det?
Och han svarade;
Vi brukar börja bestämma vilka hästar alla ska ha någon vecka innan. Men allt är inte bestämmt fören en timme innan lägrets start.
Jag ba ;


EN TIMME INNAN!?!?! O_O DAMN
Men det var typ för att dom skulle kunna veta att alla hästar som ska vara med är friska och så.. men ÄNDÅÅ o.O

Nu måste jag dra, ska lägga fram sakerna till morgondagens utflykt -.- Ska till Hovås med alla 7:or.. Får la se hur det går!!!

Puss! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback