The Saddle Clööööb

Jaa... Eftersom har så Otroligt roligt! tittar jag på The Saddle clöööb x) Tittar på när dom e grownups! MHM. Ha, roligt man får haaaa :P
Ser fram emot att få börja packa snart också! :D Tycker ju det är så gryyymt kul att packa förstår ni, men eftersom jag ska packa till Sjöis OCH Norrland måste jag typ skriva ett schema på vad jag ska ha på mig vilken dag xD Tror det kommer ligga mest i Sjöis väskan, så jag måste nog göra den först, även om jag har sagt att jag ska vänta på Linnéa.. får väl packa, sen packa om igen när hon kommer hem från DK ;)
Nu ska jag inte tråka ut er allt för mycket! Men har en fråga också!
Vad vill ni läsa om på bloggen?

Har ju inte precis hållit mig till ett specifikt ämne, vill ni att det ska bara vara hästar, eller vad tycker ni? Just det, har ju kanske sagt att jag och Linnéa har skaffat en blogg ihop? I alla fall.. Jag ska titta på den en snabbis, sen länkar jag den här! 
Pözz så länge! :**



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback