Sjöis snart... TAGGAR <3

Asså det finns inte ord för hur mycket jag längtar!! : D

Ooooppssssiiii, I'm dying over here! Om 23 timmar är jag där.. Bäddar min säng, träffar alla kompisar.. Och om kanske lite mer än så.. vet jag vilken häst jag ska ha... Hästen som är ''min'' under en hel vecka.. <3  Jag dör så mycket asså xD
Idag ska jag gå igenom min packnings lista och se så jag har prickat av allting och allt ligger i väskan, inget är upp packat eller så, men tror jag har ganska mycket koll på var jag har sakerna ;)
Asså kan typ inte andas! x) Så jävla nervooo :S 
GAAH, kommer sakna bloggen!! ;( Men nu måste jag skriva mer tidsinställda! :P 
Puss och kram! Kommer sakna er alla <3
PÖZZ
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback