Scchhttaallet!

Idag har jag varit i stallet med Linnea och Nikita :D
Sjuukt kul! Linnea red bus Dino, Nikita red Nancy, en ny häst,, Oh Oh x) Och jag red finaste Tingeling! Bilder kommer**
Det gick bra, hon var lite seg i början, men när spöet va i handen.. då blev de fart! ;)
Det har varit så jäkla roligt att träffa Nikita igen <3  Va värsta längesedan! Senast vi träffades var när jag fick den här skiten ;)
Haha, det var ett tag sen! x)
Nu ikväll blir det packning! 3 fakking days left oh maj gad.
Sen imorgon ska jag ''leka'' med Linnea :P Och baka chokladbollar :3 Blev värsta sugna på det eftersom Nikita gick runt hela dagen och sa; Jag är sugen på chokladbollar! Haha xD  Hon sa TILLOCHMED; Jag kan ta en ''bajsplutt'' och ta typ hö på så det blir en kokosboll! Hahaha xD Tror hon var väldigt sugen på det eller? xD
 
Jag blir så irriterad, för att jag har ingen anning om vilken häst jag VILL ha på sjöis :O
Jag vill ha någon att hoppas på likksom asså likksom. Fast det är bra iaf för att då finns det inte en chans att jag blir disapointed likasom. Känner att jag kör LIKKASOM stylen idag x)
Ska skriva några inställda till sjöis också, kommer en typ varannan dag eller nåt ;) Har även ett inställdt dagen vi ååker :-))
 
Men nu ska jag packa medans jag och Linnet snackar på skype xP
Ha det!
PÖZZ PÖZZ :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback