Vill tillbaka..

Hellö <3
Idag har jag gjort matteläxan (trööök). Om ett tag ska jag vara med en kompis, vet inte vad vi ska göra men ja :)
Imorse vaknade jag runt 9.00? Jag är inte säker men tror det var det ;)
Igår var jag ju i stallet då.. Och jag vill tillbaka idag :((  Det är därför rubriken är 'Vill tillbaka..''  ;P
Min kompis mamma ska ringa min mamma idag och dom ska prata om skötar grejen.. :D Men vårat stora problem är att våra föräldrar inte kan köra alla gånger... så vi måste antingen åka buss 2 h och byta två ggr, eller åka tåg och åka ca 35 min och inget byte.... Det låter ju bäst med tåg men det är bara det att det är en lång promenad från stationen till stallet kan man säga... ;(
Nog med dystra saker.. x)
Skriver nog mera senare :)
Ha det gött!


Hej Tojja! Jag har läst din blogg väldigt länge nu, och jag beundrar dej! Jag älskar med hästar, och jag har en egen häst som heter Spice! Han ser nästan exakt ut som Kawango fast han är mer mörk ;) Jag hoppas vi kommer kunna komminucera mer! Jag kan nästan känna din känsla när du blev skötare! Första gången jag blev skötare blev jag överlycklig! Sen ledde det till att jag fick Spice! Jag kommer totalt fortsätta med att läsa, och du måste kämpa på mer och mer med bloggen för den är suverän! Hejdå

2012-03-18 // 15:54:05

Hej Louise! Va roligt att du gillar bloggen! Spice verkar som en riktig snygging ;) Ha det bra! Och jag hoppas att du fortsätter läsa och gillar det!



//Tojja<33

2012-03-18 // 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback