Glömt att skriva..

Hej! Sorry att jag har gjort ett tvådagars uppehåll, men har inte hunnit logga in och skriva.... Jag ber så mycket om ursäkt!! Men jag tänkte gå igenom dom två dagarna jag missade :)
Måndag
I måndags gjode jag väl inte så mycket.. Det var ridning och jag hade Cawango <3  Vi hade markarbete och blandade dressyr med lite hoppning ;) Det var fett kul och det gick jätte bra! Cawango var ovanligt pigg och hoppade hinderna väldigt fint, Och gooshh vad underbart det var att rida skänkelvikning på honom!!!! Han gick jätte fint åt sidan och gick ner på tygeln och trampade under sig.. Det var jätte roligt att se att det gick så bra! ;)
Tisdag
Inget speciellt som hände igentligen... Hade idrott, Beachvolleyball ;)
Engelska.. Matte- en helt vanlig dag :
Onsdag (idag)
Idag hade vi elevensval, och en kvart innan vi skulle sluta gick brandalarmet.. Och alla gick ut, Ink jag såklart ;) Men utomhus regnade det och blåste ISKALLA vindar.. Och jag hade på mig ett linne med en ''magtröja'', en kompis till mig hade på sig samma sak och snacka om vi frös ihjäl eller!? En med vinterjacka frös skit mycket och hon/han hade fan en VINTERJACKA WTF!?! Kan man fatta hur kallt det var? xD
Ja.. Det var väl min bedrövliga dag.. Blev ''klasskamrat'' igen med en person... Är rädd att hon ska titta på bloggen och se det om jag skriver vad jag tycker om henne.. :P Så det blir väl någon annan gång, Om ni vill veta ;) Skriv en kommentar om det är fallet!
Ha det skit bra! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback