Samma Ramsa men ändå inte..

Idag har vi åkt slalom igen :P Men idag åkte vi helt själva utan lärare. Innan vi åkte till slalom backen åkte jag längdskidor med syrran och min morfar i skogen :D Och när vi åkte där så kunde jag inte låta bli att tänka på när vi red ut i skogen på sjöis! <3  Hahaa.. :P Vad jag än gör så tänker jag på sjöis just nu! Det är både bra och dåligt.. Bra för att jag älskar sjöis (<3) Dåligt för att jag längtar bara mer då.. (:()
På natten mellan lör-sön ska det tydligen på snöstorm.. så om täget är inställt då... Tjaa.. då kommer vi inte hem xD/:(
Det är bra för att jag missar skolan.. (:D) Men dåligt för att jag missar ridningen.. och om det går riktigt illa kan jag missa GBG Horse Show.. :'(((( OCH DET FÅR JAG INTE GÖRA!!!!! :((((((
<Imorgon blir det väl mer pulka åkning antar jag.. Morfar erbjöd sig att vara ''Lift''.. asså han kan skjusa oss upp för backen, sen åker vi ner, han skjusar upp, vi åker ner, Osv- Jag KANSKE kan blogga imorrn igen, men det är tveksamt eftersom vi ska igentligen åka imorgon-natt :(  Kommer verkligen sakna all snö och landet.. Men det kommer bli roligt att komma hem till kompisarna :P Och jag får ju inte glömma.. Jag kommer sakna Mormor och Morfar oxå.. :'(>
Ha det super! ;)
//Tojja<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback