Måla hästar!

Jag tror att jag har gjort något lite galet x)
Har skrivit ett inlägg på facebook att jag ska måla av sjöis hästar efter folks önskemål.. Jag har fått snart 20 ''beställningar'' och jag har bara hunnit göra en! :O  Men får väl sätta mig ner någon gång och måla hela dagen ;)
Idag har vi åkt pulka! :D Har ätit kyckling med ris och Berniésås.. :P GOTT!!
Har precis ätit kakor och nu sitter jag och smaskar på ostbågar :D
Imorgon blir det skidbacken nästa!! (:S)  Är jätte rädd för att ramla och skämma ut mig själv! xD
Men får väl åka i ca 1cm i timmen :P
Idag lös solen och värmde lite grann till och med, och solen gjorde att jag nästan blev galen av längtan till sommaren och sjöis! <3  Jag har tjatat om sjöis ganska mycket nu, men en varning... Det kommer bli mycket mer!!! >:D
Ha det bra! Hörs!
// Tojja<33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback