ULLAAAREEEEEED

Jag har precis arit i Ullared med mamma, syrran och mormor :3
Har köpt för ca 600 kronor!
Köpte massa tröjor.. OCH en kudde med Englands flagga :DD
(Jag har köpt fler saker...)
 
Imorgon är det stallet igen! Cristin (hon som äger stället) har bokat ridhuset för mig och Linnéa så vi kan få rida själva, AS GÖTT <3
 
Kanske blir lite bilder från stallet imorgon också? Antagligen inte.
 
ALERT!!
Har märkt att Sherlock ska gå på Viasat Nature/Crime varje torsdag 20.00 - 21.30 !! :D
A Study In Pink & The Blind Banker har redan varit, så nästa vecka är det The Great Game!
Har även hört att min pappa tycker att den var bra.. Då är den bra säger jag bara xD
 

Aja, nu ska jag sluta tråka ut er.. Vet inte vad jag ska skriva om egentligen.. :(
 
BAJ
 
Bild från hoppkursen. Tagen av Cristin Jadefeldt. (tror jag..)
 
 
 


du köpte inte alls många tröjor du köpte bara tre

Svar: Jag vet, men jag är expert på att överdriva ;)
Victoria Svensson

2012-12-18 // 13:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback