Ridningen igår.

Haj!
Jag har jue lagt upp en film från gårdagens hoppning! Hoppas att ni tycker om det! (Förutom att Linnéa föll av då..)
Hästarna var lite väl taggade igår, vilket man ser på Princess som Linnéa red.
Yatzy var också ganska pigg faktiskt, men lätt inte lika pigg som den lilla galningen :P
 
Men jag måste lägga till också att Linnéa mår bra just nu i alla fall. Lite ont i svanskotan efter första avramlingen. Men har inte, så som jag förstod det, ont i huvudet eller någon annan stans efter den andra.. lite värre avramligen.
 
Men jag är i alla fall jätte nöjd! Lille/Store Yatzy var jätte duktig som... vanligt.. Eller ja, som han är på bra dagar!
                                                                        ~
Idag har jag varit ute i skogen och fotat med Linnéa och Elsa :D Linnéa tog lille biden/kobran/bäsen ut och så gick vi i ca 45 minuter i skogen kanske medans Linnéa och Elsa fotade.
Ser verkligen fram emot att köpa en ny kamera..
Nä, men det var jätte roligt och treeeevliiigt :DD
 
Om ca 10 dagar åker Elsa till Indien.. Kommer sakna dig kåmpis :(  <3
 
 
Ni får ha det så bra i alla fall! 
Nu ska jag dricka massa varm choklad!

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback