Smartie, Kaviar! <3

Hej hej!
Igår var jag på läger då, och det var dressyr. Jag hade Smartie och Kawango :D
På Smartie gick det väl.. sådär xD  Men sen på Kawango gick det jätte bra! Kanske var pga alla snygga (inte) knoppar han hade i man och lugg. PS, Han fick en svans fläta också.. ;D
Kawango gick jätte fint, gick grymt bra på skänkelvikningarna och det gick helt OK med ställningarna.
Idag är det också läger då! Men idag är det hoppning!! :D:D  SKa bli grymt roligt, och jag börjar med att rida finaste Tingeling! Hoppas att det går bra...  Åhh juste.. HAHA! Igår när jag tog ut knopparna såg Kawango JÄTTE rolig ut! HAHA <3
Kawango <3

Ser ni eller?!  HAHAHAHAHAAAHAA
Oh gud.. Kolla vad som kom upp när jag råkade trycka på en knapp..;
Och se en närbild på detta.... ;  xD
HAHAHA!!!! xDDDDDDDD
Okej, måste dra nu! Måste ju hinna till Néa innan vi ska åka till stallet ;)
Ha det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback