Bättre..

Hejsan!
Har precis checkat min statistik.. WOW, från att vara 1 per dag till minst 10 på en dag! Det är stort! Så grymt nöjd! Och extremt glad över att fler och fler tittar in och läser. Ville också fråga, tycker ni att inläggen är lång tråkiga? Är det ointressant att läsa om hur jag har haft det under dagen? Jag skulle vara så GRYMT tacksamm om  ni sa det! <3
Längtar mer, mer och ännu mer till sjöis nu.. Varje kväll måste jag hindra mig själv från att hämta resväskan och börja packa.. ;D   Tror jag ska titta i lådar och sånt tills jag hittar ALLT jag behöver.. Kanske städar också medans jag håller på.. Hörde du det mamma?! ;) Och det blir ju inte bättre av att min hjärna automatiskt visar hur många dagar det är kvar när jag vaknar, faktiskt lite glad att det släpper lite.. Men jag glömmer av hur många dagar det är kvar, men det kvittar!

Man måste alltid ha något att sträva efter
Jag har börjat fundera lite på vart jag vill komma med bloggen och min ridning mm..  Har kanske kommit på några rimliga mål ;P
-Med bloggen vill jag gärna komma på blogg.se framsida! Jag vill ha många followers på blogglovin och hög statistik! <3
-Med ridningen.. Jag ''satsar'' på att kunna tävla i hoppning någon gång, och att få tävla i GBG horse show skulle vara stort! :D
Rimligt? ;)
Love you guys!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback