AJ.

Asså jag blir så jäkla irriterad när jag vaknar idag, ska till stallet, och har så grymt ont i högra delen av ryggen att jag inte kan andas normalt. Och man kan inte gå utan att det känns som musklerna i ryggen typ drar ihop sig, så gryyymt irriterande! Så jag fick ringa och säga Nej, jag kommer inte idag pga en okänd smärta i ryggen. Så jäkla arg man kan bli ibland när smärtor hindrar en från att åka till något roligt ställe eller göra något roligt man har sett fram emot en vecka eller 2!  Arrrrrrrrrgggg!!! >:(
Jag skulle få rida idag, på Kawango! Nu blir det fan ingenting! Det som är mest irriterande är att det gör så ont att man bara vill gråta asså! -.-
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
About that photo bomb yesterday.. Finns det någon bild som ni tycker borde åka upp till headern? Asså att det blir en till bild som visas vid ''bläddringen''?  I så fall kommentera (Down Belooow)
Jag vet att vissa bilder var aningen suddiga, men man ser ju vad det ska föreställa! ;) <3
Nu ska jag fortsätta att försöka bli av med det som gör ont! PusSsSs!!


Hej fin blogg! :)

2012-04-29 // 09:40:51
» saga

Fin header! :D

2012-04-29 // 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback